1 Ekim 2010 Cuma

Umbro Galatasaray ve Karabük Maç Önü



Öncelikle Umbro ile başlayalım, aslında daha önce de bahsettiğim gibi Galatasaray taraftarı olmamın bilinci ilginç bir tesadüfle Xamax ile İsviç' de oynadığımız ve kaybettiğimiz maça rastlasada (burdaki tesadüf meşhur belgesiliminizin de uzun yıllar sonraki şampiyonluğumuz sonrası bu maçla başlaması ) aslında tam anlamıyla maçları takip ettiğim dönem sanırım 90 yıllardır,özelliklede Kalli'nin başladığı dönem,o yıllarda ve uzanca bir dönem Umbro ile çalışıyorduk,belkide ilk belleğimde böyle oturmasının etkisi ile pek bir severim bu markayı,Nike tarafından yutulduğu iddia edilsede EPL de hala pek çok takım bu marka ile çalışıyor. Bize pek bir yakışıyordu Umbro antreman formaları ve formaları.

Neyse bel rahatsızlığım nedeniyle İBB maçını izlemiş olmama rağmen yazamadım.Benim şansıma mı yoksa Baros' un üstün formu ile sahalara dönmesinden mi bilemem maçı Baros' un 3 golüyle 3-1 aldık.
Akşama Karabükspor ile deplasmanda oynayacağız,ve Servet kadro dışı kalmış,Ayrıca hocamınız babası vefat etmiş.Ben baştan bu yana Servet'in gönderilmesi taraftarıyım.O yüzden pek üzüldüğüm söylenemez,ancak Asıl mesele Arda ve Baros'un sakatlığı,ilerde Kewell tek forvet oynayacak. Hava şartları nasıl olur bilemiyorum ama ben bu sezon ikinci kez canlı izleyeceğim Galatasaray'dan güzel bir maç ve skor bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder