1 Ağustos 2010 Pazar

Yeni ev heyecanı,pencere demiri ve Ağustos sıcağı




Evet en son dünya kupası sonrası yazmışım.O günden bugüne aslında bizim takımın futbol gündeminde pek bir hareketlilik olmadı Lorik CANA ve Pino transferleri ve şu an gündemde olan Babtista vs türevindeki transferler açıkçası beni pek heyecanlandırmıyor.
Hayatımda ise 21 Temmuz 2010 Çarşamba itibari ile artık bir ev sahibiyim, Akbank' dan hiç istemesemde on yıllık bir kredi çektik ve artık bir evimiz var.Bozyaka Karabağlar' da sıfır bir ev...Hiç istemesemde diyorum çünkü bankalara karşı hiç bu kadar savunmasız kalmamıştım:)) umarım hayal ettiğimiz gibi ilk beş yılın sonunda bu kredinin belini Allah'ımın izniyle kırarım.Hayatımdaki önemli anlarda hep sen varken blog bu anda da ol istedim.
Havalar acayip sıcak,bu sıcakta tün evin hemen hemen tüm odalarına demir korkuluk yaptırdım, oldukça yüklü bir külfeti oldu işin kötüsü sıcağın üstüne demir kokusu ve tendeki yanı kokusunun ne kadar kötü gittiğini anlatamam.
Bugün bu an itibariyle Ağustos ayına girdik,sanırım bu sene de ligi kaçıracağım çünkü ayın 16sından sonra taşınacağız ve o hafta memleketime gideceğim, bayram sonu kadar olamayacağım haliyle lig baya bir kaçacak,maçları takip etsem bile büyük ihtimal yazamam belki blog tarihinde bir ilki gerçekleştirip toplu bir yazı yazarım.
Dedik ya şu aralar gündem sadece sıcak ve yanık ten ama gerçekten sıcak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder