7 Ağustos 2010 Cumartesi

Rakip Karpaty Iviv



Dün itibariyle Uefa Avrupa Ligindeki play off rakibimiz Ukrayna'nın Karpaty Iviv takımı, gerek internet sitelerindeki bilgiler,gerekse futbol yorumcularının beyanlarından da anlaşılacağı üzere herşeye rağmen zor bir rakip, yükselme trendinde olan bir takım, Yükselme trendi olan takım dediğimi aklıma hep Valeranga gelir, Bjk yi eledikten sonra avrudapa hatrı sayılır bir isim yapmış sonra yeniden ortalardan kaybolmuştu, tıpkı Metalist gibi yadatıpkı Dinamo Kiev gibi yada Sheriff gibi gizleden Rus sermayesi ile Avrupa' da adını duyurmaya çalışan bir takım gibi görünüyor bana. Artık böyle takımlardan dahi korkar olmamız ilginç tabi.




Ofk Belgrad ile ilk maçta 2-2 berabere kaldıktan sonra deplasmanda Perşembe günü 5-1 kazandık.Maçın gerçekten sıcak bir havada oynanmasının etkisinin de olduğunu kabul ediyorum ama skora rağmen takımı hiç ama hiç beğenmedim,Serdar ÖZKAN' BJK daykende stilini beğenmediğim bir adamdı ki bu maçta korkusundan ayağını topa uzatamaması ile aklımdaki soru işaretini daha da büyüttü.Lorik' den tutunda Batdal' a kadar takım hakkında bir fikir sahibi olamadım,elbette tek maçta yorum yapmak doğru değil ancak, mesela Pino çok az bir süre almasına rağmen yere sağlam basması,isabetli ve hızlı pasları ile bu takımda iş yapacağını az çok belli etti. onun dışında sayabileceğim bir isim yok malesef,
Sonuç itirabiyle Ukrayna temsilcisi önünde ne yaparız bilmiyorum, korkuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder