15 Ağustos 2010 Pazar

Taşınma 2- ve Ara.



Geçen sene 11 Haziranda aynı resim ve başlıkla yaşamıştık bu muhabbeti,gün itibariyle 2010 Ağustosunun 15 i ve yarın bir kez daha taşınıyoruz,ama Allah kısmet ederse bu son taşınmalarımızdan biri olacak,kendi evimize,kendi düzenimize,umarım oraya alışırız da bir dahabu sıkıntıları yaşamak zorunda kalmayız. Sıkıntı diyorum çünkü yaklaşık bir aydan bu yana bu taşınma stresi yüzünden sıcağın ve oruçun da etkisiyle gerçekten zor günler geçti.
Bir an önce kurtulmakdan başka istediğim birşey yok şuan. Neyse taşınma muhabetteleri nedeniyle neti kapatıyoruz,ondan sonrada ben memlekete gidiyorum ve bayram sonuna kadar buralarda olamayacağım,ondan sonrada bağlatmaydı,yayındı ne zaman olur inanın bilmiyorum, aslında dünkü 2-1 lik Sivas yenilgisinden sonra böyle sıkıntılı bir süreçte kaçtığım için çok şanslı olduğumu düşünmüyor da değilim.
Sonuç itibariyle bir süre yokum,inşallah tatil muhabbetleri dışında son ara olur bu.Unutmadan yeni evde Digitürk abonesi olacağım,ancak ekonomik koşullardan dolayı bu sene sadece anadolu takımları paketine üye olmayı düşünüyorum ki o takımda büyük ihtimal Gençlerbirliği olur. ama yinede belli olmaz belki paketi büyütürüm:)
Bir süreliğine yokum önce iş sonra uzun tatildeyim herkese iyi ligler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder