20 Eylül 2012 Perşembe

Avrupa Maçı

Dün şampiyonlar liginde grubumuzda oynadığımız ilk maçta malumunuz yenildik. maça dair zaten yazılanlar çizilenler fazlasıyla net ortamında mevcut. Bloğun açıldığından bu yana ilk kez bir Şampiyonlar Ligi maçı yazmakta işin bir başka ironisi Ticaret hayatını anlıyorum,hakda veriyorum ancak bu maçın yayınının hiç kimseye bir kar getirmediğini aksine antipati topladığını düşünüyorum, ya yayıncı kuruluş futbol sevgisini böyle bölmek yerine daha güçlenerek bir dahaki sefere mevcut kuruluşun karşısına çıksa daha iyi olmazmı,dün maçı izleyemedim,o heyecanı yaşayamadım ve ne olursa olsun bunun adil olmadığını düşünmekteyim.Aslında başka şeylerde söylemek geçer içimden ama dediğim gibi sistemin baştan yanlış olması düzenin bozuk olması vs vs yani belkide burda en son kabahat bulunacak kurumlardır bu kuruluşlar,neyse uzun lafın kısası bu heyecanı yaşayamadık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder