16 Ocak 2011 Pazar

Sami Yen'den Arena'ya


Türk Telekom Arena beni heyecanlandırdı. Güzelliği, modernliği yada hakkında söylenen güzel şeyler değil beni heyecanlandıran.


Bu stada er yada geç gidecek olmanın verdiği haz, dünya gözüyle açılışından gözlerimi kapadığım ana kadar tuttuğum takımı izleyecem yer olması beni heyecanlandıran, Bir bebek ile hayata başlamak gibi.Protestolara, Hıncal'ın Galatasaraylılığını dondurmasına vs vs dair hiçbir şey yazmak istemiyorum artık güzel bize dair şeyler yazmak istiyorum


Bir ara nerdeyse bırakmıştım blog yazmayı, sağolsun Galatasaray.Öyle çok uçlarda bir fanatik olmamama rağmen cidden bir ara bırakmayı düşündüm. Neyse.
Dünya gözüyle görmek nasip olmadı Ali Sami Yen'i.Sadece çocukluğumuz,gençliğimiz geçmişimize dair bir figür olarak kaldı, çokta söyleyecek şey yok aslında, insanın belkide milyonlarca Galatasaraylının içindeki o şey işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder