24 Ekim 2010 Pazar

Yeni Vizyon



Bu yazıyı özellikle Fener maçından önce yazmak istedim, çünkü olası bir galiyetle şurda yazdıklarımda ne kadar çelişecek olsamda başka bir tabirle çıldıracak olsamda,gerçek düşüncelerimin bu olduğu bilinsin istedim.
Hagi nin futbolculuğu dışında kişiliği hakkındaki düşüncelerim az çok bilinir. Şöyle bir zamanda Fener maçından önce takımın başına geçmeside belki takdire şayandır ki,günler geçtikçe bunun da böyle olmadığını düşünüyorum.
An itibariyle inanın medyanın gazıyla değil ama tam bir çapsızlık vizyonsuzluk bolluğu yaşıyoruz. Çoğu renkdaş gibi bende Hagi yerine Tugay' ın bu takımın başına geçmesini tercih ederdim.
Şunuda eklim,Hagi futbolcu olarak geldiğinde onun için ne kadar karamsarsam şimdi de o kadar karamsarım, Zaten bu işlerde tek umudum bu. Hoş Hagi biraz başarılı olsun biraz prim yapsın bizde kalmıyacağından adım kadar eminim o ayrıkonu.
Ha başarısız olursa giden yıllarımızın yanı sıra bir daha asla açılmamak üzere bu defter de kapanır, oda harcadığımız efsaneler arasına girer,benide okuması anılması zor gelecektir eminim ama mutlu eder.
Bu akşamki maça gelince ,inanın hiç ama hiçbir hissim yok. tek bildiğim kazanmayı istediğimiz.

1 yorum:

  1. Fenerbahçelileşmemeliyiz!

    Daha önce zor durumlarda GS galibiyeti alıp günü kurtaran FB gibi yapıp sorunların üzerini kapatmamalıyız! 10 yıllık serinin bozulması bizi kaf dağına çıkartmamalı, sorunları masaya yatırmalı ve geleceğe sağlam adımlar atabilmeliyiz.

    www.sonvagon.blogspot.com

    YanıtlaSil